Zondag 30 maart MARKT - Reisverslag uit Hikkaduwa, Sri Lanka van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu Zondag 30 maart MARKT - Reisverslag uit Hikkaduwa, Sri Lanka van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu

Zondag 30 maart MARKT

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Therese

31 Maart 2014 | Sri Lanka, Hikkaduwa

Nee Frans, niet alleen maar het strand. Vandaag zijn we naar de markt geweest. Volgens Manju moet het een geweldige markt zijn maar het was te druk en het stonk er. We hebben er wel overheen gelopen maar waren snel uitgekeken. We zijn er met een tuktuk heen gegaan en werden bij de spoorlijn afgezet. Weer zagen we mensen op het spoor lopen.
Na de markt hebben we rondgelopen en winkeltjes bekeken. Het was vreselijk warm en we waren blij dat we bij onze koffietent kwamen waar ze heerlijke capucino hebben. Het taartje erbij smaakte ook heerlijk, dan maar geen lunch.
Verder veel geslapen in de airco. Was zelfs te heet voor het strand en als je in het zwembad denkt af te koelen kom je bedrogen uit.
Brandy nog gefeliciteerd met je papa.
Tot morgen.

• 31 Maart 2014 - 19:16

Michel:

En zeker ook te warm om te schrijven? Tot moreguu...

• 01 April 2014 - 07:13

Ans En JP:

Morgen luitjes ha ha althans hier nu om deze tijd !!!1
    Nou als jij het zegt dat het zo warm is dan zal het wel bloedheet zijn !!!!!
    Ja dan stinkt zo markt met al die vis enzo!!
    Lekker toch dat slapen dat is uit te houden met de airco!!

Geniet ze nog liefs en groetjes Ans en JP

• 01 April 2014 - 07:55

Barbara:

Nog heel veel plezier de laatste paar dagen, leuk hoor al die verhalen.

• 01 April 2014 - 17:12

Lien:

Nog steeds genieten we van jullie reisverhalen en foto's
    Therese zou heel goed een boek kunnen schrijven
    nog bedankt voor de mooie kaart !!!
    we bewonderen jullie uithoudingsvermogen in die hitte !!!
    Groetjes Roel en lien

• 01 April 2014 - 18:02

Tasha:

Stonk het net zo erg als die markt in Nikerie? Want dán kan ik me het heeeeeul goed voorstellen, getsie!!! Als jullie thuis zijn is er genoeg vis om te bereiden en die (nog) niet stinken......, eventueel ook nog het eelt van je voeters kunnen laten peuzelen door jullie eigen vissen thuis???! Ik ben ze namelijk vergeten te voeren dus ze zullen enorme honger hebben :) Nog ff bakken in de heerlijk hete zon en tot bijna ziens X